• OPĆI UVJETI POSLOVANJA E-CEKERA

Na kojem području se obavlja dostava proizvoda?

Dostavu obavljamo na području Osijeka i prigradskih naselja, kako bi lanac opskrbe bio što kraći. Da biste vidjeli popis naselja koja pokrivamo kliknite ovdje.

Tko su ciljani kupci?

U ovoj početnoj fazi ciljani kupci su zaposlenici (članovi sindikata) koji žele primati kupljene proizvode na svojim radnim mjestima, kao i turistima koji traže isporuku u vlastitim hotelima.

Ja sam poljoprivredni proizvođač i želim započeti prodaju putem E-Cekera, kako to mogu učiniti?

Postupak registracije je vrlo jednostavan. Idite na stranicu za registraciju i unesite potrebne podatke. Pružatelj webshop usluga će Vas kontaktirati kako bi dogovorio sastanak s ciljem predstavljanja E-ceker ideje i uvjeta. U slučaju uspješnog dogovora detaljne upute ćete dobiti od predstavnika.

Koliko košta trošak dostave proizvoda?

Trošak dostave je uračunat u cijenu proizvoda.

Postoji li neka minimalna vrijednost koju trebam kupiti?

Minimalna ukupna vrijednost dostave ne postoji.

Kako vas mogu kontaktirati?

Za sve informacije možete podnijeti zahtjev putem obrasca za kontakt koji je dostupan na ovoj stranici ili slanjem e-pošte na adresu eceker@gmail.com.

Koja je razlika između adrese za dostavu računa i adrese za dostavu proizvoda?

Preslika računa se može slati na jednu adresu i e-mail adresu a proizvod na drugu adresu.

  • UPRAVLJANJE OSOBNIM PODACIMA

Što učiniti u slučaju zaboravljene lozinke?

Na stranici za prijavu potrebno je kliknuti na "Zaboravljena lozinka": Nakon toga na Vašu e-mail adresu stiže obavijest o zatraživanju nove lozinke i jednostavne uputu što učiniti dalje.

Kako mogu promijeniti lozinku za pristup?

Nakon pristupanja aplikaciji možete promijeniti lozinku tako da se prebacite na odjeljak "Vaš račun", a zatim odaberete "Promijeni lozinku računa" u nadzornoj ploči.

Kako mogu ažurirati svoje osobne podatke, podatke o dostavi i naplati?

Promjena se također obavlja u odjeljku "Moj račun".

Kako mogu otkazati registraciju?

Registraciju možete otkazati tako što ćete pristupiti odjeljku "Vaš račun", a zatim odabirom veze "Otkaži račun". Nakon unosa lozinke račun se uklanja.

Kako mogu vidjeti povijest mojih narudžbi?

Nakon pristupanja aplikaciji možete vidjeti povijest vaših narudžbi pristupanjem odjeljku "Vaš račun", a zatim odabirom opcije "Moje narudžbe".

  • PLAĆANJE

Koji načini plaćanja su dostupni?

Jedini kanal za plaćanje trenutačno je online plaćanje nakon što Vam pošaljemo podatke za uplatu u obliku E-računa. Uplatu možete obaviti net banking uslugom.

Ne uspijevam zaključiti plaćanje, što mogu učiniti?

U tom slučaju izvršite sljedeće radnje:
1. Provjerite je li način plaćanja prihvatljiv za karticu koju koristite.
2. Provjerite jesu li svi uneseni podaci točni i ima li na kartici dovoljno sredstava.
3. Ukoliko ste obavili prethodne dvije provjere i sve Vam se čini u redu kontaktirajte našu korisničku podršku putem obrasca za kontakt ili slanjem e-pošte na adresu eceker@gmail.com.

  • DOSTAVA

U kojim danima i vremenskim periodima se obavlja isporuka?

Isporuka se obavlja od ponedjeljka do petka od 9 do 19 sati.

Mogu li odabrati bilo koji dan i vrijeme isporuke?

Da, u danima i vremenima predviđenim za isporuku. U tim danima i vremenima možete odabrati vremenski rok isporuke u rasponu od najmanje jednog sata, dostava kreće dan kasnije (ili počevši od ponedjeljka ako naručite robu u petak ili tijekom vikenda).

Kako mogu znati točno vrijeme isporuke (sat, minuta) unutar odabranog vremenskog raspona?

Isporuka će bit potvrđena automatskim SMS-om, ali nije moguće znati točno vrijeme isporuke. U svakom slučaju proizvodi će biti isporučeni unutar odabranog vremenskog raspona.

Što se događa ako nisam na dostavnom mjestu da dočekam dostavljača?

U slučaju da kupac nije na definiranom mjestu u određeno vrijeme za primanje isporučenih proizvoda, isti će se vratiti u skladište i klijent će otići tamo da ih pokupi.

Što se događa u slučaju da dostavljač ne dođe u željenom vremenom rasponu?

Vjerojatno je neki ozbiljniji problem u pitanju, primjerice prometna nesreća. Kupac će bit obaviješten SMS-om o kašnjenju s mogućnošću promjene termina dostave i mogućnošću opoziva narudžbe; u slučaju opozove narudžbu sredstva će bit vraćena kupcu na račun u 100% iznosu.

Mogu li promijeniti vremenski raspon isporuke nakon potvrde narudžbe?

Možete promijeniti vremensko razdoblje isporuke ako i samo ako prijevoznik još uvijek nije pokupio vaše proizvode kod proizvođača. Ukoliko je roba već prikupljena bit će uskladištena u privremeno skladište, isto kao u slučaju da niste bili na dostavnom mjestu u vrijeme isporuke.

Mogu li otkazati narudžbu?

Možete otkazati narudžbu i relativnu dostavu ako i samo ako prijevoznik još uvijek nije pokupio vaše proizvode kod proizvođača.

  • ODBIJANJE I POVRAT ROBE

Kada i kako mogu odbiti isporučene proizvode?

Možete odbiti isporučene proizvode samo u trenutku isporuke i samo u slučaju da je roba oštećena. Financijska vrijednost odbijenih proizvoda iskazat će se kao bonus za buduće kupnje.

Što je s financijskim sredstvima u slučaju odbijanja proizvoda?

Financijska vrijednost odbijenih proizvoda iskazat će se kao bonus za buduće kupnje.

  • LETAK

Što je uopće letak?

Letak vas obavještava o posljednjim posebnim ponudama i novim proizvodima na E-Ceker platformi.

Kako se mogu pretplatiti na letak?

Možete se prijaviti na letak odmah čim se registrirate kao novi kupac ili kasnije prilikom prijava s postojećim korisničkim podacima.

Želim otkazati pretplatu na letak, što da radim?

Dovoljno je da pristupite odjeljku s vašim osobnim podacima i otkažete pretplatu.

Slava Yurthev Copyright
To Top